سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستارگان جدید بالیوود

همه ما نام سلمان خان و شاهرخ خان و دیگر بازیگران معروف هندی را می شناسیم. اما شاید این را ندانیم که هر ساله یک سری ستارگان جدید به دنیا بالیوود اضافه می شوند که آن ها هم بازی های قابل توجهی دارند. ما امروز می خواهیم شما را با یک سری از ستارگان جدید بالیوود آشنا کنیم و به شما بگوییم که در آینده نه چندان دور شاهد ستاره شدن چه هنرپیشه هایی خواهید بود.

آیوشمان کورانا

آیوشمان کورانا یک بازیگر جدیدالورود به دنیای بالیوود است که به تازگی توجه ها را به خود جلب کرده است. او با انتخاب فیلمنامه های درست برای بازی و نقش آفرینی متفاوت در آن ها توانسته تا این اندازه محبوب شود و به صورت ناگهانی در دنیای بالیوود بدرخشد.

ویکی کائوشال

ویکی کائوشال یکی دیگر از ستارگان جدید بالیوود است. او برای اولین بار در سال 2015 در صنعت فیلم سازی هند مطرح شد. اما در سال 2018 توانست در دنیای بالیوود بدرخشد. به نظر می رسد که او یک ستاره واقعی است و قرار است که سال ها و سال ها در فیلم های سینمایی رده بالای این کشور حضور پیدا کند.

راجکومار رائو

یکی دیگر از ستارگان جدید بالیوود بازیگری به نام راجکومار رائو است. نکته جالبی که درباره راجکومار رائو وجود دارد، این است که او می تواند در ژانرهای مختلف بازی کند و او می تواند در هر نقشی و در هر فیلمی با هر موضوعی هنرنمایی کند. با این حساب باید بگوییم که آینده این بازیگر جدید بالیوودی بسیار درخشان است و به زودی شاهد مطرح شدن هرچه بیشتر او در عرصه سینما خواهیم بود.

ایشان خاتار

ایشان خاطار یکی از آن بازیگرانی است که توانسته خیلی زود خودش را به عنوان یک ستاره بالیوودی مطرح کند. این روزها همه از توانایی بازیگری این هنرمند جوان صحبت می کنند و فعلا همه توجه ها به سمت اوست. به هر حال اگر او کمی همت به خرج دهد، می تواند از این محبوبیت کنونیش استفاده کند و به یک ستاره همیشگی در دنیای بالیوود تبدیل شود.

آهان شتی

آهان شتی که پسر بازیگر معروف هندی یعنی سونیل شتی است، از محبوبیت پدرش به عنوان پله ای برای موفقیت هایش استفاده کرده است. او فرصت بسیار خوبی برای ستاره شدن دارد و انصافا خوب هم از این فرصت استفاده کرده است! البته این را هم بگوییم که آهان شتی خودش هم هنر قابل توجهی دارد و از هر نظر استحقاق مطرح شدن و معروف شدن را دارد.

کارتیک آریان

کارتیک آریان یکی از محبوب ترین ستارگان جدید بالیوود است. نکته جالبی که باید درباره او به شما بگوییم، این است که او دستمزد بسیار بالایی دارد. نکته دیگر اینکه او سخت گیری زیادی در انتخاب فیلمنامه ها به خرج می دهد و شاید بتوان گفت که همین مورد هم باعث پیشرفت هرچه بیشتر او شده است.

جانوی کاپور

جانوی کاپور روز به روز در حال پیشرفت در دنیای فیلم سازی هند است. او در یکی دو سال اخیر با بازی در یک سری از بهترین فیلم های بالیوودی توانسته توجه ها را به خودش جلب کند. اگر او همین راه را ادامه دهد و باز هم بتواند در فیلم های سطح بالای هندی بازی کند، می توان به زودی به یکی از ستارگان بالیوود تبدیل شود.

سارا علی خان

سارا علی خان که یک ستاره جدید بالیوود محسوب می شود، محبوبیت بسیار زیادی در نسل جوان هند پیدا کرده است. او شخصیت بسیار جالبی دارد و سبک خاص زندگی و استایل او باعث شده که توجه ها بیشتر به او جلب شوند. او هیچ کم و کاستی برای تبدیل شدن به یک ستاره ماندگار بالیوودی ندارد.

آنانیا پاندای

آدانیا پاندای هنرپیشه جوانی است که توانسته به کمک قدرت سوشیال مدیا یا همان شبکه های مجازی به یک ستاره بالیوودی تبدیل شود. او ظاهر متفاوتی دارد و بازیگری بسیار جالبی هم دارد. همین دو مورد باعث شده که او خیلی زود به یک ستاره تبدیل شود و خیلی زود مراحل پیشرفت را طی کند.

تارا سوتاریا

تارا سوتاریا یک بازیگر دیگر است که او هم به عنوان یکی از ستارگان جدید بالیوود شناخته می شود. او در فیلم های هندی بسیار خوش درخشیده است. گفتنی است که او بعد از بازی در اولین فیلمش توانست به یک شخصیت محبوب و شناخته شده در کشور هند تبدیل شود و این یعنی آینده بسیار روشنی در انتظار اوست.